2010. január 1., péntek

Madeleine Krisztinától/ Madeleine from Krisztina

Én vagyok a szerkesztő így magamra vállalom azt a hálás feladatot, hogy az első elrontott étel képét felrakom. Íme a madeleine, aminek elkészítésére irtó sokat vártam (kb.2 évet), készülődtem és végül megszületett A MŰ:

I am the blogwritter, so I have the honour to publish the first food on this blog that has been srewed up. Here is the wonderful madeleine I have made after a long time of mental preparation (approx. 2 years):



A recept teljesen jó volt, csak mivel ez már a második tepsi süti volt, és elábrándoztam az első sikerén, kicsit későn eszméltem, hogy kivegyem a másodikat a sütőből..

There was nothing wrong with the recipe, I was still daydreaming about the first portion I have made successfully that day and I simply forgot to take the second portion of cake out of the oven in time...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése