2010. január 9., szombat

AMŐBA SÜTI ZSUZSÁTÓL/AMOEBA COOKIE FROM ZSUZSA

A szuper receptek kategóriájához szeretnék egy gyöngyszemet hozzáadni.



Hozzávalók:

175 ml tej
1 ek barnacukor
1 csipet só
40 g szemcsés zabpehely


tésztához:
100 g vaj
75 g barnacukor
1 tojás
100 gr búzaliszt
75 gr mazsola



töltelék: szilvalekvár


Az egyetlen változtatás, amit eszközöltem, a lekvár variálása, vagyis nemcsak szilvás, hanem epres kekszikéket készítettem.

Nos, az első fotó a 100%-ig betartott recept alapján készült, szerencsére csak az első adag lett ilyen. Szerintem a kép önmagáért beszél. Egyébként finom volt, mind megettük. Nekiestünk és széttéptük az amőbákat.


A második képen szereplő sütikhez még adtam 5 dkg lisztet és feljavítottam 1 mokkáskanál sütőporral. Ez lett az eredmény. Még így sem az igazi, de már hasonlít a szakácskönyv fotóján szereplő, jópofa kis "karácsonyi zabpelyhes keksz" formájához. Minden estere jó kis adventi meglepi keksz lett... Főleg, ha a recept készítők célja, a szakácsnők megviccelése volt.


Üdv: Zsuzsa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése