2011. május 28., szombat

Rizses csoki

Hoppá, mennyire nem mindegy miből készül valami!

A kedvenc, házi rizsecsokimat szerettem volna elkészíteni és meglepni vele a páromat.

Naivan azt hittem, fél óra alatt meg is leszek vele, általában ugyanis ennyi időt szokott igénybe venni. De most egy másfajta tejport vettem és akartam kipróbálni, méghozzá szójatejport. Csak azt nem vettem figyelembe, hogy teljesen más állagú ez a tejpor. Sokkal sűrűbb lett tőle a massza. Így is duplaannyi mennyiséget készítettem belőle, mert minden nedvességet felszippantott a tejpor, de nem sikerült. Talán látszik is az első képen mennyire száraz és szétomlós lett.



Fogtam magam, elő az olvasztani való csokit, tejbe bele, fel a gázra, megolvasztottam és összekevertem a félresikerült rizsescsoki morzsalékkal.



Ekkor már több, mint egy órája küzdöttem a konyhai elemekkel, azaz a rizses csokival, mint újdonsült ellenséggel.

De büszkén állíthatom, hogy a végén még jobb is lett, mint az eredeti...
Szerencsére. Legalábbis a család dícsérte...lehet, hogy csak engem akartak megvigasztalni?



Kriszti

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése