2012. február 28., kedd

Miért, ó miééért? :) avagy a gonosz sütőpapír és az almás-mákos rétes esete


Tegnap este almás-mákos rétest sütöttem, és hogy ne ragadjon bele a tepsibe, nagy rafináltan sütőpapíron sütöttem. Addig OK, hogy nem ragadt bele a sütőbe, de durva csavarral, beleragadt helyette a SÜTŐPAPÍRBA! A sütés folyamán gyakorlatilag egy egynemű masszává lényegültek át, egy szétválaszthatalan egységet képeznek, amiről nem lehet megmondani, hol végződik a papír és hol kezdődik a tészta. Egy darabig azzal szórakoztam, h apró fecnikben tépdestem le a papírt, de ezzel hamar felhagytam, mert gyorsan beláttam, h teljesen reménytelen próbálkozás és csak idegbajt kapok tőle. Azóta békésen megnyugodva kapirgálva kanalazgatom a rétest, jelentem, finom lett! :)
Amúgy nem értem megboldogult nagymamám hogyan is boldogult teflonbevonatú tepsik, sütőpapír meg hőlégkeveréses sütő nélkül, de egész ügyesen menedzselte a dolgokat a konyhában :))

Berci

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése